Powered By Blogger

6 Aralık 2010 Pazartesi

Karamelli Findikli krokan


çat kapi misafiriniz geldi, sizlere çabucak çayin yanina ikram edeceginiz bir sekerleme.

Malzemeler :

1 su bardagi findik
1 su bardagi toz seker

Yapilisi :

Teflon tavada, sekerimizi koyuyoruz. Karamel olmaya basladiginda, findiklarimizi ilave ediyoruz.
Arada bir karistirip, karmel ykamadan, yagli kagidin üzerine yayiyoruz.
Sogudugunda, istedigimiz parçalara elimzle parçalayip, servis ediyoruz. Artan karamelli findiklarinizi cam kavanoza sakalayabilirseniz. Ben 2 gün boyunca disarda biraktim ve yumusadilar, benim dislerime daha uygun geldi :)))

Afiyet olsunnnn

3 yorum:

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

vaktim vardı blogunuzu gezdim:)ben de bunu pudinglerin üzerine serperim kırıp kırıp - çok hoş olur çerezler ile fındık, yer fıstığı hele! ellerinize sağlık...

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili Ayla, krokanların o nefis kokusu taaa işyerime kadar geldi beni çekti içine.. eline sağlık çok severim..Bloğuna merhaba demek istedim.. görüşmek üzere sevgiyle kal tatlım..

Unknown dedi ki...

çok tsk ederim kizlar, sevgiyle kalin