Powered By Blogger

2 Aralık 2010 Perşembe

Hardal Soslu Patates Salatasi


Evet yine hardal sosu :))) Tarifi Oktay ustamiza ait. Aslinda bildigimiz patates salatasi ama sosa hardal eklenince lezztine lezzet katmis oluyor. Salatayi frenksoganla ve domates dilimleriyle süsledim. Biraz renk katayim dedim:))) Güzel yorumlariniz bekliyorum.  Buyrun simdi tarife...


Malzemeler :

6 tane orta boy patates
1 tutam maydanoz
4 bas taze sogan
1 yemek kasigi hardal
1 kase yogurt
Zeytinyag-limon-tuz-karabiber


Yapilisi :

Patatesleri haslayip, soguktan sonra, kabuklarini soyup, küp küp dogruyoruz. Maydanoz ve taze sogani minik minik dogruyoruz ve üzerine ekliyoruz. Tuz, karabiberde ilave edip güzelce harmanliyoruz.
Küçûk bir kasede, hardali biraz limon sikirak karistiriyoruz. Yavas yavas zeytinyagini ilave edip sos haline getiriyoruz. Sonra yogurdu ilave edip gûzelce karistiriyoruz.
Elde etmis oldugunuz sosu patateslerin üzerine döküyoruz. ve karistiriyoruz. Servis edecegimiz tabaga koyup, evde olan malzemelerle, istediginiz gibi süslüyoruz....

Afiyet bal seker olsun :)))

3 yorum:

aslı dedi ki...

Hardalın en çok yakıştığı tariflerden biridir. Nefis olmuş, ellerinize sağlık.
sevgiler.

Unknown dedi ki...

Tsk ederim Aslicim

mintinin dünyası dedi ki...

sevgili arkadaşım eminim çok lezzetlidir.çok güzel görünüyor.hardal lezzetini pek sevmiyorum ama patates salatasına yakışabileceğini düşünüyorum.sevgiler...