Powered By Blogger

1 Mayıs 2012 Salı

Kadayif Dolmasi



Selam canlarim benim, umarim hepiniz iyisinizdir, ben her zamanki gibi bomba gibiyim :) Allahima sükürler olsun, siparislerim git gide artiyor. Bu aralar hep onlarla mesgulüm. Sizlere bugün Erzurum yöresine ait (ben öyle biliyorum, sürç-i lisan ettiysem affola). Esim bayilarak yer, hele birde yaninda kaymak veya sade dondurma var iseeeeee :))) Hadi buyrun simdi tarife !

MALZEMELER:

250 gr kadayıf
ceviz

SOSU:
 4 yumurta

ŞURUBU: 2,5 su bardağı şeker
2 su bardağı su
yarım limon suyu


YAPILIŞI:
Önce şerbeti kaynatılır. İçine limon sıkılarak soğutulur.

Daha sonra kadayıfların içine ceviz parçaları konularak sarılır. Yumurta çırpılarak sos hazırlanır. Kadayıflar sosa bulanarak kızgın yağda kızartılır. Kızaranlar hemen şuruba atılır. Üzerine ceviz, kaymak vb. konularak servis yapılır.

Afiyet olsun

15 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

Aşkımmm...Tatlı krizine girdiğim şu dakikalarda görüntüye bakarak kendimden geçtim..E yiyemiyorum şimdi..Bakmıycam:)

anne eli gibi dedi ki...

allah daha çok iyilik versin,tatlı nefis görünüyor ellerine sağlık...

mutfagabuyrun dedi ki...

offf.nefis olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Misss ellerine sağlık canım sevgiler.

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Mmmm nefis görünüyor canım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba çok güzel bir sayfanız var ve tariflerinize bayıldım.Ben fatoş.mailden size ulaşamadım o yüzden buradan yazıyorum. benimde bir bloğum var sizden ricam benim arkadaş bloglarınızın arasına alsanız.ben sizi yayınladım bile listemde.İşte sayfam:http://fatofotofan.blogspot.com/
Görüşmek üzere.
=)

Unknown dedi ki...

Bu kadarmı iştah açıcı görünür ama yaa..:))
Ellerine sağlık canım..
Bende çok severim.

Unknown dedi ki...

uff canım sen ne yaptın ya...eline sağlık benim canım çok istemeden gideyim en iyisi gecenin yarısı bu gezmeler iyi olmuyor ama başka zamanım yokki benim...sevgiyle kal...

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel olmuş bayıldım ellerine sağlık canım afiyetler olsun.

Burcu Kayhan dedi ki...

Merhaba,
Kadayıf dolmanız şahane görünüyor, hani derler ya ağzımın suyu aktı diye, aynen öyle oldu:)Ellerinize sağlık.Mutlu haftalar diliyorum,sevgiler:)

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Ellerine sağlık canım süper olmuş ya bende deneyeceğim inş bir gün..

ye-mek.net dedi ki...

Ellerinize sağlık, bol şerbetli ve çok güzel olmuş.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Aylacım; benim mutfağım ve de midem için oldukça ağır bir tatlı bu. Ama lezzetinden zerre kadar kuşkum yok.. Ellerine sağlık ablacım..

sevil şahin dedi ki...

Aylacım siparişlerinin artması ne güzel Allah bol hayırlı kazançlar versin
Çok lezzetli şahane bir tatlı bu ellerine sağlık afiyet bal olsun

Sercan Elçi dedi ki...

çok canımız çekti ama olmaz ki! (:
http://intrustweeat.blogspot.com'ada bekleriz..