Powered By Blogger

20 Şubat 2012 Pazartesi

Kara Orman sos ile Hindistan Cevizli Irmik Tatlisi



Selam Canlar, sizlere bu nefis irmikli tatlilarla beraber birakiyorum ve sizlere afiyet bal seker olsun diyorum :))



Malzemeler :

4 su bardagi sut
1.5 su bardagi toz seker
1 su bardagi irmik
3 yemek kasigi hindistan cevizi
2 paket vanilya

sos için :

1 paket dr oetker meyveli sos


yapilisi :
Kuru malzemeleri tencereye aktaralim. Sütü yavas yavas ilave edrek karistiralim. Ocagin üstünde koyulasincaya kadar pisirelim (karistirmaya devam edelim). Kaynamaya baslayinca altini kapatip, istediginiz kaplara bosaltin. (kaplarini önceden suyla islatin, ben silikon kullandin buna gerek kalmadi). Buzdolabinda bekletin.

Sosu paketin uzerinde yazildigi gibi hazirlayin ve servis etmeden once birer kasik Dokün.


12 yorum:

pastabahçem dedi ki...

enfes bir şaheser olmuş hem göze hemde mideye hitap ediyor ellerine sağlıkk

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

OYYYY ÖNCE HANGİSİNDEN BAŞLASAM ÇİLEKLİ ÇİKOLATALI OLANDANMI ACABA)))
ELLERİNE SAĞLIK CANIM NEFİS GÖRÜNÜYORLAR:)

mutfagabuyrun dedi ki...

şimdi olsa sabah felan demezdim yerdim canım.harika olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Harika görünüyor, nasıl da canım çekti. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Limon çiçekleri dedi ki...

Aylacığım ben hepsini istiyorum amaaa:))

Unknown dedi ki...

Merhaba Aynur hanım sizi bugün keşfettim bir çok ortak blogcu arkadaşımız varmış ama ben sizi nette bir resim ararken buldum sunum çok şık...bundan sonra takipteyim sizi ve tariflerinizi beklerim bende sevgiler.

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Canım ellerine sağlık şahane olmuş süper görünüyor gerçekten..

selda dedi ki...

ayla siteniz tarifleriniz fotograflariniz cok guzel.ama neden bu kadar az guncelliyorsunuz sitenizi her gun bakiyorum yeni paylasim var mi diye ama,,,guzel tariflerinizi bekliyoruz, sevgiler

Unknown dedi ki...

Seldacim ilk basta beni sürekli izledigin için tske derim. Bu aralar pek ilgilenemiyorum ne yazikki, çünkü siparis aliyorum ve baya bir vaktimi aliyor. Senin için bu aksama ekleyecegim saglikla kal

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Çok leziz görünüyorlar. Renkler de harika. Ellerine sağlık. Afiyet bal şeker olsun.

Olé dedi ki...

Gecen gun bostan patlicanindan imambayildi tarifini yaptim Aylacim. Muhtesem oldu, cok tesekkur ederim:) Gece geldim acaba bugun de su tavuklu salatayi mi yapsam?;)

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

ama ama bunlar harika ..ellerinize sağlık
yasemin

yasemininmutfagindan.blogspot.com